středa 12. června 2013

Kouzlo

Nevěříš, že život je vzrušující dobrodružství?
Chrám zasvěcený lásce a zázrakům?
Zapal svou oběť na oltáři a já ti to kouzlo ukážu.
Již hoří všechna pouta, petlice a zámky,
jež věznily tě v temné kobce vzteklého Yayaya?
Vidíš to světlo? Pojď blíž. Cítíš ten žár?
Do něj teď vstup, tak jako kdysi já.
A až povstaneš z vlastního popela,
volný jako fénix,
povzneseš šeď a temnotu
a přeměníš je v jasné barvy ptačích per.
Ale spojení s nebem je pouze počátek mých kouzel,
je to základ mé vášně, zdroj mé síly.
Nezkalená pozornost, vášnivé přesvědčení a rozhodná vůle -
to je můj kouzelnický háv.
A sama láska je má kouzelnická hůlka.
Jsem zvědavá, a tak pátrám.
Jsem něžná, a tak se dotýkám.
Jsi citlivý, a tak tě dráždím, vyzývám.
A pak že život není vzrušující?
Kdo se komu vzdá?
Ne, nechci si tě podrobit,
chci otevřít tvé srdce poháru rozkoše a štěstí
a spolu s tebou z něho pít.
Ne, nikdo neodolá příslibu naplnění,
přitažlivému vlivu nesobecké lásky,
fascinujícímu nadšení
a vzrušení.

Žádné komentáře:

Okomentovat